28 oktoober, 2009

Kirsi-toorjuustumuffinid

Ega ma siis eelmist postitust niisama ei teinud ..
Mul on kogunenud hulk huvitavaid retsepte kus mahuühikud veidi teistsugused.
Ühtki neist retseptidest ei tee kindlapeale st ma ei ole kuigi kindel kas olen ikka kõik õigesti teisendanud ja kas see maitse üldse meeldib. Tihti on need retseptid küll tuttava välimusega aga maitse hoopis midagi muud, noh ja ega ma siis ju retseptist väga täpselt kinni ka ei pea ehk teen käepäraste vahenditega.
Seekord on idee toorjuustukookide raamatust kus retsepte 317



muffinitainasse läks:

120 gr pehmet võid
85 gr tumedat suhkrut(kasutasin muscovadat)
1 muna
1 tl apelsinikoort( oli olemas kuivatatud ja jahvatatud)
245 gr jahu
2 tl küpsetuspulbrit
1/4 tl soola
160 ml piima

 120 gr toorjuustu
2 spl tuhksuhkrut

u 80 ml paksu kirsimoosi tervete kirssidega

soovi korral kaunistuseks 2 spl  hakitud pähkleid

Või suhkruga vahustada, lisada muna, kuivained segada omavahel ja lisada või suhkruvahule vaheldumisi piimaga.



Võiga määritud vormidesse panna tainas ja taina sisse/peale(niihästi kui õnnestub) panna 1 tl toorjuustu ja kirsimoosi. Soovi korral kaunistada pähklitükikestega.
Küpsetada 190 kraadises ahjus 20-25 minutit( tegin ilma pöördõhuta)

ps. Mu suurim kriitik teatas, et ei midagi erilist ... magus suutäis :), söödav aga korrata pole vaja.
Kolm pisikest kriitikut pidasid muffineid vägagi söödavaks :)

2 kommentaari:

Sinitihane ütles ...

Oi-oi, kui isuäratavad!
Toorjuust ja kirsid, paljalt selle pealkirjaga juba isu tuli!

Ja ma leian selle retsepti nüüd, kus meil üleeile ahi katki läks!!! Urr!

Anneli ütles ...

Lohutuseks - ega retsept kuhugile kao ja lisaks on kuskil siin blogis ka tarretatav tort toorjuustu ja kirssidega. Vat selle viimase peale ei tohi ma ise mõelda .. tahaks kohe tegema hakata.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...