15 märts, 2010

Pilte Gruusia koolituselt


Esmalt, hää oli kõik mis valmis tehti, lõpuks küll veidi liiga palju aga kes käskis mul siis kõike proovida .. :)
Enda lemmikuteks olid kana(Satsivi), munasalat(Azelila) ja hatšapuri ning karulaugust ja küüslaugust ei tasu vist rääkidagi. Kindlasti lähevad veel kordamisele kodus veiselihakotletid(Gupta) ja vürtsikad hakklihapallid barbarissiga(Abhazura). Üllatuse valmistas spinat koriandri-jogurtikastmes(Ispanahi matsvnit) - ma ei armasta koriandrit ja ka toores spinat pole just parim sõber .. aga seekord oli suurepärane maisitangupudruga(Gomi).

Gruusia koolitus




2 kommentaari:

Pille ütles ...

Tore lugeda, et nii mitmed toidud meeldisid ja kordamisele lähevad! Spinat oli ikka kupatatud ja siis külma veega jahutatud-loputatud. Minu jaoks on ka lihtsalt toorelt kuumutatud spinat natuke liiga jõuline, aga see külma vee trikk aitab kenasti. Sellel on isegi mingi teaduslik põhjus, aga ma hetkel ei mäleta :)

Anneli ütles ...

No selle Gruusia köögiga on mu teisel poolel eriline suhe .. ta seal kandis aega teeninud :) ja mu osavõtt oli suuresti sellega seotud (st tahtsin natuke rohkem teada saada ).
Spinatist - kui see kupatatud oli siis on kõik lihtne ... mulle meeldib kuumutatud ja vähese vahukoorega(vedel ja läbi kuumutatud) spinat praemuna kõrvale serveetituna ja eriti hea kui seal kõrval oleks veel sakslaste lihaleib :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...