28 märts, 2009

Oa- singisalat



See on teine salat mis meil viimasel ajal üsna tihti laual on.
Koostisained on samad mis läätsesalatis aga läätsede asemel on punased oad.
Kindlasti peab salatis olema värske kurk - ilma selleta kaob osa värskust ja salat muutub "raskeks".


Vaja läheb:

punaseid ube omas mahlas või soolvees
paprikat
kurki
sinki/sinkvorsti
veidi mugulsibulat
majoneesi
soovi korral hapukoort

Paprika, kurk ja sink hakkida ühesuurusteks tükkideks, sibul hakkida võimalikult peeneks. Oad nõrutada/ soovi korral pesta sõelal(omas mahlas ubadega võiks nii teha)ja siis nõrutada. Kõik kokku segada ja vajadusel maitsestada vastavalt maitsele(ise olen veidi soola lisanud)

2 kommentaari:

R. ütles ...

Täitsa huvitav mõte!
Ma ise olen vahest õuna oasalatisse hakkinud, aga värske kurgi peale pole veel tulnud :).

Anneli ütles ...

õuna mõte käis läbi minu mõtetest :D aga kuna kurk on alati esimesena tükeldamisel ja neid kahte koos ma eriti panna ei taha siis ongi õunaga variant proovimata siiani.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...